Article Title:
How to check the status of an open Support ticket
Article Link:
Translation Language:
Persian
Translation Submission:
نحوه بررسی وضعیت تیکت پشتیبانی باز
بهروزرسانی: ۳ ماه پیش
اگر قبلاً با پشتیبانی تماس گرفتهاید و تیکت باز دارید، تماس مجدد با ما به هر طریقی، به این معنی نیست که مشکل شما زودتر حل میشود. تیم پشتیبانی فنی ما از طریق تیکتها به ترتیب زمانی کار می کنند و در اسرع وقت برای کمک به شما، با شما تماس خواهند گرفت.
منظور ما از پشتیبانی چیست؟ به مطلب زیر رجوع کنید.
در عین حال، می توانید برای بررسی وضعیت تیکت خود به پلتفرم پشتیبانی ما، زندسک، وارد شوید:
۱) در صفحه پشتیبانی متامسک، وارد حساب زندسک خود شوید. یو.آر.ال باید به این صورت باشد:
مطمئن شوید که در جای درست هستید! هنگام باز شدن تیکت شما، باید ایمیلی برای ایجاد یک حساب کاربری برای پلتفرم دریافت کرده باشید.
۲) نماد حساب را در سمت راست بالای صفحه پیدا کنید.
روی آن کلیک کنید و در منوی کشویی روی “فعالیتهای من” * کلیک کنید:
۳) در این صفحه میتوانید تیکتهای پشتیبانی باز خود را که در برگه “درخواستها” ** فهرست شدهاند ببینید:
این تنها جایی است که میتوانید وضعیت بلیط خود را بررسی کنید. برای مثال، حساب توییتر پشتیبانی ما، در توییتر با شما در تماس نیست و نمیتواند.
ساختار پشتیبانی متامسک
پشتیبانی متامسک از سه عنصر اصلی تشکیل شده است: میز کمک (هلپدسک)، پشتیبانی فنی و صفحه انجمن. هر سه از طریق این سایت قابل دسترسی هستند: صفحه پشتیبانی ما. معمولاً، ممکن است ابتدا با انجمن تعامل داشته باشید. احتمالاً به برخی از مقالات ما نیز دسترسی داشته باشید، قبل از اینکه با میز پشتیبانی ما تماس بگیرید. بسته به مشکل شما، میز کمک ممکن است پرونده شما را به پشتیبانی فنی ارجاع دهد. تیکتهای مورد بحث در این مقاله صرفاً مربوط به پشتیبانی ارائه شده توسط تیم پشتیبانی فنی است.
اجازه دهید موضوع رو بیشتر باز کنیم. برای شروع، پشتیبانی فنی چیست؟
از این اصطلاح برای کارکنان خود استفاده میکنیم که به شما در مورد تیکتها از طریق ایمیل و معمولاً در مورد مسائل پیچیده یا مسائل مربوط به امنیت و از دست دادن وجوه کمک میکنند. بدون ارجاع نمیتوانید با پشتیبانی فنی تماس بگیرید.
پشتیبانی فنی متمایز از عوامل میز کمک است. آنها بیشتر موارد پشتیبانی را انجام میدهند و شما میتوانید پس از پاسخ به چند سؤال که به ما در جمع آوری جزئیات کمک میکند، از طریق دکمه شروع مکالمه در صفحه اصلی پشتیبانی ما، به آنها دسترسی پیدا کنید. عوامل میز کمک از طریق ایمیل کار نمیکنند، بلکه فقط از طریق پنجرهای که با کلیک روی دکمه شروع مکالمه باز میشود، کار میکنند.
علاوه بر این، پست کردن در صفحه انجمن ما به این معنی نیست که شما یک تیکت باز کردهاید.
اگر در ابتدا از طریق پنجره گفتگو با ما تماس گرفتید، یا در فروم انجمن پست گذاشتید، این به این معنی نیست که شما یک تیکت باز دارید. بنابراین مراحل توضیح داده شده در بالا به کار نمیروند.
- My activities
** Requests